Dzisiaj jest: wtorek, 24 listopada 2020
Imieniny: Emmy, Flory, Romana
Drukuj

Wydawanie zaświadczeń

Opublikowane przez: Administrator BIP
Data publikacji: 11-02-2008
Data ostatniej modyfikacji: 11-02-2008 | 14:28

Sprawa: Wydawanie zaświadczeń o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych, zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu oraz o pozostawaniu w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaczowie.
Miejsce załatwienia sprawy: Miejsce załatwienia sprawy: Powiatowy Urząd Pracy Lubaczów ul. Kościuszki 141, Sala Operacyjna Obsługa Bezrobotnych,
stanowisko 4, 7 i 8 tel. (016) 632-13-86 w. 254, 255, 256, 275.
Komórka odpowiedzialna: Dział Ewidencji Świadczeń i Informacji.
Wymagane dokumenty: Dokument tożsamości lub na wniosek.
Opłaty: Czynności urzędowe i zaświadczenia w sprawach zatrudnienia nie podlegają opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy: Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy i opłaty: Brak
Uwagi: Zaświadczenia wydaje się tylko osobom których dane dotyczą.(Dz.U.133 poz.883 z 1997).

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna