Opublikowane przez: |
Krzysztof Kopaczek |
Autor dokumentu: |
Starosta - mgr Zenon Swatek |
Data publikacji: |
22-07-2019, |
Data ostatniej modyfikacji: |
23-07-2019 | 07:41 |
|
|
Nabór na wolne stanowisko pracy - Naczelnik Wydziału Promocji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnik Wydziału Promocji
Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe magisterskie,
6) pięcioletni staż pracy, w tym 2 lata na stanowisku związanym z promocją jednostki samorządu terytorialnego,
7) bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących promocji, kultury, sportu, turystyki (w zakresie zadań realizowanych przez powiat),
8) umiejętność kierowania zespołem,
9) dobra znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, Statutu Powiatu Lubaczowskiego, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
10) umiejętność obsługi komputera – system Windows, pakiet Office, Internet.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli,
2) dobra znajomość przepisów prawa dot. ochrony danych osobowych,
3) odpowiedzialność, uprzejmość, kompetencje analityczne, biznesowe, umiejętność budowania relacji,
4) odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) nadzorowanie pracy Wydziału Promocji,
2) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działań związanych z promocją powiatu we współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu, instytucjami zewnętrznymi zagranicznymi, krajowymi i lokalnymi,
3) przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych Powiatu,
4) prowadzenie działalności prasowej i wydawniczej,
5) promowanie potencjału społecznego, gospodarczego, kulturalnego i turystycznego Powiatu poprzez inicjowanie lub współudział w organizacji konferencji, seminariów, szkoleń, spotkań, wystaw i innych form prezentacji,
6) uczestniczenie w imprezach o charakterze promocyjnym, takich jak wystawy, targi, misje gospodarcze, spotkania, itp.,
7) prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem kontaktów i współpracą Powiatu ze społecznościami lokalnymi innych państw,
8) nadzorowanie prowadzenia strony internetowej Powiatu, bieżące aktualizowanie strony internetowej pod kątem promocyjnym,
9) współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu oraz informowanie ich o polityce, działalności i zamierzeniach organów Powiatu,
10) inicjowanie i organizacja imprez powiatowych oraz obchodów rocznic wydarzeń patriotycznych i świąt państwowych,
11) promowanie bazy turystycznej i atrakcji turystycznych Powiatu,
12) inspirowanie działań mających na celu rozwój ruchu turystycznego, poprzez tworzenie marki turystycznej Powiatu, współpraca z samorządami i organizacjami pozarządowymi w tym zakresie,
13) współudział w tworzeniu tras i produktów turystycznych,
14) wspieranie, organizowanie i rozwijanie różnych form działalności z zakresu kultury fizycznej, w tym imprez sportowych i rekreacji,
15) koordynowanie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi,
16) wykonywanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń,
17) wykonywanie uprawnień starosty w stosunku do fundacji, wynikających z ustawy z 6 kwietnia 1984r. o fundacjach,
18) opracowywanie projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, koordynacja realizacji programu, sporządzanie corocznie na potrzeby Zarządu Powiatu w ustawowym terminie sprawozdań z jego realizacji celem przedłożenia Radzie Powiatu,
19) nadzorowanie prowadzenia dokumentacji związanej z przyznawaniem organizacjom pozarządowym dotacji na realizacje zadań publicznych w trybie otwartego konkursu ofert lub art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
20) przygotowywanie wniosków o wsparcie finansowe z programów Unii Europejskiej oraz innych programów pomocowych dla działań pozainwestycyjnych.
4. Wymagane dokumenty:
1) podpisane własnoręcznie podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) podpisany życiorys –curriculum vitae,
3) podpisany kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://www.lubaczow.powiat.pl/xv_ogloszenia_pozostale/art7,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie-.html
4) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) podpisane własnoręcznie oświadczenia o :
a) posiadanym obywatelstwie,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku objętym naborem,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Starostwo Powiatowe w Lubaczowie z siedzibą w Lubaczowie przy ul. Jasnej 1, 37-600 Lubaczów w celu realizacji procesu rekrutacji oraz zgodę na przetwarzanie tych danych także po zakończeniu procesu rekrutacji na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt. Zostałem/łam poinformowany/a, iż zgoda może zostać przeze mnie wycofana w każdym czasie.”,
7) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
8) referencje/ opinie z poprzednich miejsc pracy.
Dodatkowe informacje:
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienie Starosty Lubaczowskiego do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie obowiązany do składania oświadczenia majątkowego, zgodnie z art. 25c ustawy o samorządzie powiatowym.
VI. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: justyna@ciechanowski.net.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji,
4) w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania procesu rekrutacji oraz po zakończeniu procesu rekrutacji na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w terminie do dnia 6 sierpnia 2019 r. w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Promocji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.
Oferty można składać osobiście - decyduje data wpływu do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Lubaczowie; lub drogą pocztową – decyduje data stempla pocztowego.
Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej www.lubaczow.powiat.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.
Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.
Lubaczów, dnia 22.07.2019 r.
STAROSTA
mgr Zenon Swatek