Dzisiaj jest: sobota, 6 czerwca 2020
Imieniny: Laury, Laurentego, Nory
Drukuj

13) Pracownik Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - BHP

Opublikowane przez: Krzysztof Kopaczek
Data publikacji: 14-05-2019
Data ostatniej modyfikacji: 16-04-2020 | 11:24

Magdalena Szczygieł - Pracownik Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy


Do zadań Pracownika Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy należy:
1) doradztwo i przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa i higieny pracy, przedstawianie pracodawcy informacji z analiz stanu bhp i występowanie z wnioskami,
2) udział w opracowywaniu planów i ocena dokumentacji dotyczącej modernizacji miejsc pracy pod kątem uwzględnienia wymagań bhp,
3) udział w odbiorach technicznych obiektów budowlanych lub ich części,
4) udział w opracowywaniu aktów kierownictwa wewnętrznego dotyczących bhp i wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
5) udział w ustalaniu okoliczności wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej,
6) prowadzenie szkoleń bhp,
7) prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną opieką zdrowotną nad pracownikami,
8) współpraca ze społeczną inspekcją pracy i innymi podmiotami w sprawach dotyczących profilaktyki oraz bhp,
9) występowanie do pracodawcy z wnioskami o nagradzanie i karanie pracowników w związku z przestrzeganiem bhp,
10) prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie oraz Gospodarstwie Lokalowym w Lubaczowie.

 

Polecamy

Realizacja: ideo.
Powered by: Edito CMS
Copyright. Starostwo Powiatowe w Lubaczowie 2007.
Wszystkie prawa zastrzeżone.Wszystkie prawa zastrzeżone.
Polityka cookies
wstecz góra główna